Moji malí umělci

02.12.2009 17:23

Úterní podvečer jsem strávila velmi příjemně. Byla jsem se podívat na své malé žáčky- hudebníčky, kteří měli "koncert". Tomu vévodila pohodová atmosféra a usměvavé tváře všech. Na pódiu se střídaly orchestry malých muzikantů. Pozorně jsem sledovala, jak to mým žáčkům sluší. Hoši v tesilkách a bílých košilích byli jako ze škatulky a moc jim to slušelo. O Toničce v sukýnce a bílé halence s houslemi pod krkem ani nemluvím. Všichni podali moc pěkný výkon. Přeji jim mnoho úspěchů na tomto hudebním poli. Nakonec jsem mezi učinkujícími rozeznala i své bývalé žačky, takže jsem byla moc ráda, že jsem se této sympatické akce zúčastnila.

Něco málo fotek najdete ve fotogalerii.

Moje poděkování za kulturní zážitek patří:

          Toničce Mikulkové

          Lukymu Zátopkovi

          Kubovi Vymětalovi

          Lukymu Cieslarovi

—————

Zpět