Jazykolamiáda

04.03.2010 18:43

V průběhu jarních prázdnin jsem vyhlásila pro Broučky zbrusu novou soutěž. Jazykolamiádu.Cílem soutěže je zjistit, jak mají dětičky hbité jazýčky a jak jsou schopny a ochotny se v tomto umění dále zdokonalovat. Vybrala jsem pro začátek texty jednoduššího kalibru, ale na druhou stranu nic lehkého....sama mám u mnohých co dělat. Moji (z)dravě soutěživí Broučci mi však připravili veliké překvapení. Nejen, že se přihlásila většina třídy, ale také měli už mnozí pěkně natrénováno a při orientační zkoušce mi výkony některých doslova vyrazily dech. O to více se na den soutěže těším a jsem velice zvědavá, jak to dopadne. Chystám se zapojit i audio- video techniku, abych Vám mohla výkony Vašich dětiček zprostředkovat. Takže trénink může ještě týden pokračovat a v pátek 12. 3. uvidíme.

Plánuji, že pokud se soutěž osvědčí, v příštím roce bychom ji uspořádali ve větším....školním měřítku. Texty ovšem budu již volit poněkud obtížnější:-).

—————

Zpět