NOC S HADÍM MUŽEM

11.12.2010 09:30

     To se dalo čekat....Důsledkem včerejšího intenzívního nácviku našeho soutěžního vystoupení na  školní kolo Talentmánie jsem prožila dnes noc s hadím mužem. Bylo to ve vší počestnosti. Vše se odehrávalo u nás doma. V koupelně jsem potkala pana Krause, který fungoval v roli porotce ( podotýkám jediného). Důležitě mi sdělil, že prý máme slušné šance a že do toho máme dát vše. Vystoupení probíhalo v našem obýváku ( ani jsem netušila, že je tak prostorný, uvážím- li, že vystupujících je asi 15). Broučci se řadili v předsíni a já jim dávala poslední instrukce. Hadí muž Miloš byl natřený jakýmsi lesklým olejem...vypadal dobře, tanečnice měly stejné, jen barevně odlišné, kostýmy a moc jim to slušelo. Najednou jsem stála na nějakém žebříku a v ruce jsem měla dálkový ovladač ( zřejmě reakce na včerejší nový magneťák s touto vymožeností :-) ). Hudba spustila zcela nezávisle na mém ovladači. Když jsem se podívala pořádně, na ovladači byly ťuplíky s názvy "ruce" "nohy" "hlava"  " otoč.vpravo" " otoč. vlevo" atd. Začala jsem s ovladačem pracovat, ale nějak mě to neposlouchalo. Děcka se pohybovala úplně jinými směry než bylo nacvičeno, byla mimo rytmus, hadí muž Miloš se zmohl jen na turecký sed a své parádní kousky vůbec nepředváděl, hudba nepříjemně škvrčela, ale pan Kraus v našem křesle se tvářil velmi spokojeně. Když vystoupení skončilo, porotce povstal a volal bravóóóó!!! Já zase volám:"Pomóóóc!" Asi bych už potřebovala nějaké prázdniny....:(

—————

Zpět