Stále se něco děje a dít bude.

02.12.2010 17:46

   Blíží se Vánoce. Ze školní skříně jsem vyštrachala adventní kalendář. Děti už mě upomínaly. Každý rok si říkám, že musím vytvořit napřesrok nový, ale pokaždé, když ho znovu vytahuju ze skříně, si uvědomím, jak ten čas rychle uběhl, že jsem to vlastně ani nestihla. Tak třeba překvapím broučky- páťáky :-). Ve výtvarkách se teď věnujeme výhradně vánoční tématice. Už máme barevné zvonečky do oken, papírové jesličky a v plánu ještě řadu věcí. I kdybychom teď mívali výtvarku denně, stále bychom měli co dělat. Děti se hezky snaží....škoda jen, že nám vypověděl službu můj "stoletý"přehrávač, takže si nemůžeme k práci poslouchat koledy nebo i jiné "pecky" populární hudby. Těsně před Vánoci ještě dozajista vytvoříme "vánoční jablíčka"- jak ostatně je u nás tradicí. Už dnes mi broučci sdělili, že se na to těší.

          Včera jsme si odskočili na dopravní hřiště. Děti si připomněly pravidla silničního provozu, zopákly si značky a připravily se na to, že až  přijdou znovu na jaře, budou nejen drandit na kolech, ale také skládat zkoušku k  získání " řidičáku" cyklisty.

V učení ale vůbec nezahálíme. Obuli jsme se v posledních dvou týdnech hlavně do vlastivědy. Naštěstí broučky baví a vůbec neprotestují, když ji vyžaduji nosit skoro denně. Neustálým opakováním také získávají slušný přehled, takže z toho máme radost obě strany. Pravidelně mi děti sdělují, co už mají připraveno na naše " husitské vyučování". Spolupracují ve skupinách, tak jsem moc zvědavá, jak se samotné prezentace vyvedou a kdo bude nejlepší. Vám, rodičům, děkuji, že dětem pomáháte....podle toho, co údajně chystají, je Váš podíl opravdu veliký.

Co nás čeká ještě před Vánoci, to se můžete dočíst na stránkách školy. Já jen připomínám soutěž o nejlepší cukroví, v níž vloni zabodoval Filip- potažmo jeho babička- a další žáčci 4.A a na pátek 17. 12. vyhlašuji PRUHOVANÝ DEN. O co půjde? Tento den bude cílem přijít pokud možno co nejvíce oblečen(a) do různých pruhovaných svršků, mít případně pruhovanou tašku, doplňky, obaly na sešity, pokud plyšáky, tak jen tygry či zebry atd. atd. nápaditosti se meze nekladou. Podle toho, jak se akce osvědčí, zařadíme další " tematické" legrácky. :-). Takže ať žije ADVENT !!!

        

                          A TOHLE MÁME NA DALŠÍ VÝTVARNÁ DÍLA

                 

—————

Zpět