Vánoční jablíčko

13.12.2009 19:35

Před loňskými Vánoci jsem velice zvažovala, zda budou druháci schopni vytvořit vánoční kompozici z jablíčka, svíčky, koření, špejlí, sušeného ovoce atd. Mé obavy se ukázaly liché. Většina dětí přišla vyzbrojena dekorativním materiálem doslova až po zuby a přímo před mými zraky vznikala překrásná vánoční jablíčka.Atmosféra této pracovky mě uchvátila natolik, že jsem po námětu letos sáhla najisto. A vůbec jsem nelitovala. Děti se těšily, vyzbrojeny dekoracemi přišly už jen na malé výjimky všechny, hodinu si náležitě užily ( posuďte sami) a já už teď vím, že vánoční jablíčko bude v naší třídě tradicí.

Škoda, že přes technický megapokrok dnešního světa, není na trhu přístroj, který by kromě zrakových a sluchových vjemů zachytil také ty čichové. Ve zpracovaném videu můžete tedy vidět děti při práci i hotové výrobky, můžete také slyšet koledy, které jsme si při práci pouštěli, musíte se však obejít bez pověstné třešničky na dortu v podobě koncertu směsice  vůní skořice, hřebíčku, jablíček či smrkových větviček. To zachytit nelze, to si musíte prožít.

Mrkněte na rubriku videa a také fotogalerie.:-)

 

 

—————

Zpět